C C C C A+ A A- X

Необходими документи

НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА ВКЛЮЧВАНЕ В СПИСЪКА НА СЪДЕБНИТЕ ПРЕВОДАЧИ ПРИ ОКРЪЖЕН СЪД - ВАРНА:

1. Заявление;
2. Лична карта – копие;
3. Сертификат за ниво по съответния чужд език С1 или С2 съгласно Общата Европейска езикова рамка;
4. Свидетелство за съдимост;
5. Декларация съгласие на кандидата за вписването му в списъците на съдебните преводачи;
6. Документи, свързани със стаж по специалността: нотариално заверено копие на трудова или служебна книжка, а за лицата със свободни професии – доказателство за регистрацията или за вписването им, удостоверяващи стаж по специалността не по-малко от 5 години;
7. Декларация, че не е поставено под запрещение, не е лишено от право да упражнява професия или дейност;
8. Разрешение за постоянно пребиваване в Република България, ако лицето е чужд гражданин;
9. Удостоверение за ниво на достъп до класифицирана информация, ако притежава такова;
10. Декларация, че кандидатът не осъществявал функции по правораздаване в системата на съдебната власт.
11. На основание чл.7 от Наредба № Н-1 от 16.05.2014г. за съдебните преводачи, след вписване в списъкът на съдебните преводачи трябва да представите документ за сключена застраховка „Професионална отговорност“ за щети, които могат да възникнат при изпълнение на възложената Ви работа.


Документите за съдебни преводачи ще се приемат в Съдебна палата, етаж 4, кабинет № 406, до 30-ти септември включително всяка година.

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемам Отказ Повече информация